Thursday, April 8, 2010

මම ආදරෙයි මුලු ලොවටත් වඩා.............

ඔන්න ඉතින් චන්දෙත් ඉවරයි. මම මේ ලියන්න යන්නේ චන්දේ ගැනවත් දේශපාලනය ගැනවත් නෙමේ.ආදරය ගැන. ආදරය මහ පුදුම දෙයක් නේද !

මේක ඔබ මා හොදට දන්න පුද්ගයෙක් ගැන.නම් වශයෙන් කියන්න ඔනේ නැ. ආදරය ගැන ලොකු ලොකු දාර්ශනිකයෝ විවිධ මත පලකරලා තියෙනවානේ. ඒ වගේම විවිධ සංකෘතින්වල ආදරය ගැන විවිධ ප්‍රබන්ධ වගේම සත්‍ය කතාවලුත් ගොඩක් තියෙනවා.රොමියෝ ජුලියට් ,ශා ජහන් සහ මුප්තාස්මහල් , ලයිලා මජ්නු , සාලිය අශෝක මාලා සහ තව ගොඩක් තියෙනවානේ. 
හැබැයි ඉතින් පොත්වල , නාට්‍යවල ආදරය මෙච්චර සුන්දර දෙයක් කියුවට ඇත්ත ජීවිතයේ මෙච්චරම සුන්දරද ? ඒක ඉතින් ආදරය කරන කට්ටියනම් කියන දේ දන්නේ නැ.නමුත් ආදරය නොකරන ( තාම තනිකඩ ) ඇත්තෝ කියාවී එක එක කතා(මෙතන කියුවොත් ගුටි කන්න වෙයිද).

අහ් මම මේ කියන්න ආපු දේ නෙම් නේ මේ කියවන්නේ.මම ඔයාල හොදට දන්න යාලුවෙකුට ආදර සිනූ හැඩවිලා.සැහෙන්න සතුටුයි නේද ! ඔන්න මම හින්ට් එකක් දෙන්නම් එයාත් බ්ලොග් ලියන්න පටන් ගත්තේ ගිය අවුරුද්දේ ඒ කියන්නේ 2009 දෙසැම්බර් මාසේ. .මම හිතන්නේ දැන් ඔයාල කවුද කියලා දන්නවා ඇති.

ඉතින් මම මගේ යාලුවාට සුභ පතනවා. ඔයාලත් අමතක නොකර සුභ පතන්න.

අහ් තව දෙයක් එයා මම ආස කරනම සිංදුවක් දාල තිබ්බා එයාගේ මුණ පොතේ.මම හිතනවා ඔයාලත් ආස වෙයි කියලා.

Darling this is how i feel about you

Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with
you
Shall I stay
Would it be a sin
If I can't help falling in
love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so
it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole
life too
For I can't help falling i...n love with you

Like a
river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are
meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I can't help
falling in love with you
For I can't help falling in love with you

 





3 comments:

  1. සදාතනික ආදරයකට මගෙනුත් හෘදයාංගම, උණුසුම් සුබපැතුම්...

    ReplyDelete
  2. සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වෙවා.......

    ජයෙන් ජය....

    ReplyDelete
  3. මාත් ඒ යාළුවාට ඉත සිතින්ම සුභ පතනවා.....මටත් ඉන්නවා මම මුලු ලොවටත් වඩා ආදරේ කරන කෙනෙක් :)

    ReplyDelete