Wednesday, March 31, 2010

[කමු බොමු]ඉතාමත් රහ දුරියන් | Only for Durian lovers

ඊයේ හවස මට ඉතින් දුරියන් ගෙඩි 3 ක් හම්බ උණා. ඉතින් බලන් ඉන්නේ නැතුව මව්තුමියයි මමයි පියතුමයි දුන්නා වැඩේ ගෙඩි දෙකකටම. අපේ ගෙදර ඉන්න හතර දෙනාගේන් නංගිට දුරියන් පෙන්වන්න බැ. නිකම් ගැරඩියාට ( කොමත් ඉතින් ගැරඩියෙක්ම තමා : ) ) භුමි තෙල් වගේ.

ඉතින් මම කියන්නේ අපේ කමු බොමු බ්ලොග් එකට අදාල ලිපියක්.
 
මම ඉතින් තායිලන්තය සංචාරය කරපු අවස්තාවක තාම ඇති වෙන්න දුරියන් කැවේ , කැවා කිව්වට කැව විතරක්ම නෙම්.


දුරියන් මදුලු


මුලින්ම කැවේ දුරියන් මදුළු එවා විදි දෙකකින් ගන්න තියෙනවා එකක් සමහර පාරවල්වල ( බැන්ග්කොක්වලනම් දැක්කේ නැ ) පාර දෙපැත්තේ මේ දවස්වල අපේ පිට කොටුවේ පෙර කපලා දෙනවා වගේ තියෙනවා.

හැබැයි ඉතින් අපේ වගේ දුවිලි නාගෙන නෙමේ තියෙන්නේ. ගෙඩිය පෙන්නුවාම වෙනම හොදල(ගෙඩිය මදුලු හොදන සිරිතක් නැනේ ) හොදට පිරිසිදුවට කපලා දෙනවා.


දෙවැනි විදිය තමා කපාපු මදුළු වෙනම පැක් කරලා තියෙනවා.ඕන කෙනෙකුට මදුලු බලලා ගන්න පුලුවන්.

දුරියන් යුෂ


මේවා හදලා තියෙන්නේ දුරියන් මදවලින් හරිම රහයි උකුයි. නිකම් අලිගැට පෙර බොනවා වගේ.










දුරියන් ටොෆි

එවාත් මාර රහයි. ඒ වුණාට වැඩිය කෙලලා අරින්න බැ. ටික වෙලාවක් කටේ තියන් ඉන්නකොට ටිකයි අමුතුයි වගේ.









දුරියන් චිප්ස්

මගේ ප්‍රියතම දුරියන් ප්‍රොඩක්ට් එක. මාර රහයි. මම එහෙ හිටිය කාලෙට කිලෝ 2 ක් විතර වැඩෙ දුන්නා. මේ ගොල්ලො මේවට දුරියන් මදුලු අරන් කපලා හදන්නේ මම හිතනේ මේ ගොල්ලෝ මේවා අව්වේ වෙලනවා මොකො තෙල් දැන්මනම් කහපාට වෙලා කලු වෙනවානේ. මම කාපු එවා එච්චර කලු නැ.


මේව නිකම් හපනකොට කටට එන්නේ කිරි රහක්.දුරියන් කියලවත් ගෙස් කරන්න බැ. කිසිම දුරියන් සුවදක් නැ ( සමහරුන්ට ගද )


මේවයේ ගණන් කියුවොත් මම චන්දපුරි කියන හරියෙන් දුරියන් මදුලු කැවා බාත් 150 කට විතර. කිලෝ 2 3 ක් විතර අල්ලන්න ඇති.


එතකොට මට ටොෆිවල සහ ජුස්වල ගනන්නම් මතක නැ.

චිප්ස්නම් කිලෝ එකක් බාත් 125 යි.


තව දෙයක් තමා සමහර මිනිසුන් ගැවෙසෙන තැන්වලට දුරියන් ගෙනියන්න තහනම් (පැන්තිප් ප්ලාසා , මාර්බල් පෝන් , බිග් සි ............... ) ඒ ගොල්ලේ ඒක මේ වගේ බොර්ඩ් ගහලා කියලා තියෙනවා.





මම හිතන්නේ මිට වඩා ගොඩක් දේවල් දුරියන්වලින් හදනවා කියලා. ඊලග සැරේ අනිවාර්යෙන් ඒ වා ඔක්කොම කන්න ඔනේ.


අහ් තව දෙයක් මම ඉතින් දුරියන් විකුණන එකෙක්ගෙන් ( එකෙක් කියුවට එකියක් ) ඇහුවා ඇයි මෙච්චර කට්ටිය දුරියන්වලට කැමති කියලා. මෙන්න බොලේ එකි කිඋවේ නැතැයි අර නිදි යහනේ කරන වැඩේට දුරියන් මාර පිකප් එකක් දෙනවා කියලා ( ලංකාව වගෙනම් කෙල්ලෙක්ගෙන් මෙහෙම ඇහුවොත් ඉතින් දු+රියන්ම තමා ) . අනික තව දෙයක් ඔය ගොල්ලේ තායි යනවානම් එහේ ඉන්ග්‍රිසි දන්න කට්ටිය හුගක් අඩුයි.ඒක හින්දා ගණන් අහන්න ගියාම මාර කේස් අපිව හොදට අන්දනවා. මමනම් එකෙන් බේරෙන්න කලේ කැල් එකක් අරන් ගිහින් තායි අය ලවාම ගාණ කැල් එකේ ගහ ගන්න එක.
ඉතින් වෙලාවක් තිබ්බොත් යන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න.

bath 1 = Rs 3 -4.
මේ පොටෝ එකක්වත් මම ගත්ත එවා නෙමේ.

අපේක්ෂකතුමෝ



මේ අපේ පරණ උන්නැහේ කෙනෙක් කියුව කවියක් හිතුවා නැවතත් මතක් කරන්න ඔනේ කියලා.

සිය දැය සමය රට වෙනුවෙන්         මැතිකමට

මහ ලොකු වැඩකරමි යනු පවසා          සොදට

වහ වහ රිංගා ගත් මුත් රජ සබ               තුලට

මහ තද වැරද්දකි නොකලොත් වැඩ        එමට
                                      (Veerasekara,2010)
 
ඔබට ජය පතමි.
 
Reference
Veerasekara , V. (2010). Chanda paracharanayata sandhesa kathuvaki yodha gani. Divaina. 22nd March. .Image .(උපුටා ගැනීම : http://www.tisrilanka.org/wp-content/uploads/2009/10/camila_tokka1.jpg)

Tuesday, March 30, 2010

SLUTS ! අපේ සභ්‍යත්වය වනසන වල් (වේX) කෙල්ලෝ

මේ සටහන නිසා යම් යම් අයගේ හිත් අමනාපයක් සිදුවෙනවානම් මම ඔබගෙන් සිදුවු අපහසුතාවය පිලිබද කනගාටු වෙමි.

ලාංකීය සමාජයේ බහුතරයකගේ ( පහල හා මධ්‍යම පාන්තිකය ) අර්ථ දැක්වීම අනුව වල් කෙල්ලන් මෙලෙස හදුනාගනී.






  • ස්වාධින තීරණ ගන්නා අනයගේ තිරණවලට හේතු සහිතව අභියෝගයට ලක්කරන්නා.
  • ශරිරය සම්පුර්ණයෙන් ආවරණය කරන සාම්ප්‍රදායික ඇදුම් වෙනුවට තමාට පහසු විලි වැසෙන / නොවැසෙන ඇදුම් ප්‍රසිද්ධියේ අදින්නන් ( නිවස තුල අවුලක් නැත ) .
  • තාමාට වංචාකරන කොල්ලන්ට කනේ පාර දී පාරට එලවා දමන්නන්.
  • එවිට සියදිවිනසා ගන්නා උන්මත්තකයන් ගේ පෙම්වතියන් වී සිටි අය.
  • කොල්ලන්ට තහනම් නැති මත්පැන් සිගරට් පානය කරන්නියන්.
  • තම ලිංගික කරුණු ගැන වැඩිහිටියන් සහ ( මව පියා සමග නෙමේ) අන් අය ( විශේෂයෙන් සැමියා හෝ ප්‍රෙමවන්තයා ) සමග විවෘතව සාකච්චා කරන්නියන්.
  • ස්වධින, පිරිමියා මත නොයැපෙන්නන්.
  • සමජයේ විවාහ නොවි දිගු කලක් තනිකඩ ගත කරන්නියන්,
  • ප්‍රෙමවත්තයා හැර දාම ගියවුන් හෝ දික්කසාද වුවන් ( පිරිමියා ගැහිණිය හැර යන්නේ ගැහැණිය වැරදි බැවනි ? )
  • සැමියා මියගිය පසු වෙනත් විවාහයක් කර කරන්නියන්. 
  • විවාහයෙන් පසු නැන්දා මාමා ප්‍රමුඛ හතරවරිගේ නැදැපරපුරේ ඕපදුප සංගමයේ සාමජිකත්වය නොකරන්නියන්.
  • පිරිමියා වෙන ගැහැණුන් පසුපස දුවද්දි අසහනයෙන් පසුවන්නියන්.( පිරිමියා වෙන අයගේ පහස ලබන්නේ ගැහැණිය වල් නිසාය )
  • වෛශාවන් ( ලොව පැරණිම රැකියාව කරන්නියන් )

    මෙය තවදුරටත් සම්පුර්ණ කලයුතු ලයිස්තුවකි.
මෙය සමස්ත සමාජයෙම මතය නොව නමුත් බොහෝ උගතුන් සහ සමාජයේ සම්මත් පුද්ගලයන් යයි කියාගන්නා අයගේ  අදහස් (ඔවුන් විසින් පවසන පරිදි ( වාචිකව සහ නිර්වාචිකව )) සමස්තයක් ලෙස ගත්කල මෙසේය.

නුගත් කතුවරයා සිතන්නේ තමාගේ සත්‍ය ආශවල් ( සමාජයේ සම්මත හෝ අසම්මත ) සගවාගෙන දෙබිඩි ජිවිතයක් ගතකරන තමා මෙන් වෙනත් ගැහිණියකුගේ පෞද්ගලිකත්වය හෙලා දැක වල් නොවල් වශයෙන් වර්ග කිරීමට දායකවන්නා වල් යන්නය ( මෙහිදි සමාජය වල් යනුවෙන් අර්ථ දක්වන්නේ කුමක්ද යන්න පිලිබද ප්‍රශ්නයක් ඇත. )

Monday, March 29, 2010

රටේ සභ්‍යත්වය , සාරධර්ම විනාශකරන සීගිරිය පොලවට සමතලා කිරීමට යයි



වංශේ කලින්දා රැම මහරජතුමාගේ යහන යටට රිංගා ගත්තේ පසුවදා උදෙන්ම රජතුමා කකුලෙන් හෝ අන් අවයවයකින් අල්ලා ගැනිමේ තිර අදිටනකි.තම අත්ලට අසුවු රෝමවලින් තොර සුකොමල පය මහරැජිනගේ විය යුතුයැයි වටහා ගැන්මට ඔහුට මහ වේලාවක් ගත නොවීය.බෙල්ලෙන් ඇද එලියට ගනු ලැබු ඔහු දුටුවේ තමා අල්ලාගත් පය මහරැජිනගේ නොව.අන් මානවිකාවකගේ බවය.පිරිපුන් කයක් සහිත ඇය යහනේ අන්පසින් බැසු මෙහෙසිය සමග නානකාමරයට වැදුනේ ඔහුව මහරජතුමා ගේ මිට මෙලවු අතේ පසු කරමිනි.ඒ සමග ඔහුට පසක්වුයේ මහරජතුමාගේ අත්ල මතම තමාට සුලුදිය පහවී ඇති බවය.

මහරජතුමාගේ ගොරණාඩුවෙන් යන්තම් පණ ආ ඔහු තමාගේ දුක් ගැනවිල්ල ඉදිරිපත් කරන්නට විය. "පස්වහන්දහසට බුදුවන්න දේවයන්වහන්ස , ගැත්තාට අනුකම්පා කරන සේක්වා " ඒ සැනෙන්ම " නවත්තපිය ජඩ බල්ලා තොගේ !"$%£ , තා මගේ සිරියහන් ගබඩාවට රිංගා ඇට ගනන් කලාද යකෝ " මහරජතුමගේ කෝපාවිශ්ඨ වාග් මාලව සමගා තව තවත් සුලුදිය පහව යන බව දැනුනත් මරණ බිය පෙරටුකොටගෙන " කුමණ්ත්‍රනය " යන්න කිමත් සමගම ඔහුගේ ගලනාලය ලිහිල් විය. " හා හා කියපිය කියපිය,තා මගේ සිරියහන යට රිංගුවේ යහනේ පොලු ගැලවිමේ අන්තර්ජාතික කුමණ්ත්‍රනයට නේද" රජතුමා පැවසීය.

"නැත නැත දේවයන් වහන්ස මා ඇද යටට රිංගුවේ මාට ඉසබුවක් ලබගැනිමට ඔබවහන්සේගේන් අවසර ගැනීමටය." වංශේ සහෝදරයා පැවසීය.
" ඇ බොල ඒ මක්කේටයි ඒ " රජතුමාගේ පැනයත් සමගම තම ඇබෙනිය ප්‍රමුඛ අන්තඃපුර ල්මිසියන්ගේ දුක්මුසු මුහුණවල් මතක්විය. " දේවයන්වහන්ස මා මේ සිගිරිය වන්දනවේ යැම සදහා ඔබවහන්සේගේ අවසරය පතමි " වංශේ කිවේය.
 
ඉතින් බොල එකේයි කුමණත්‍රණයහි ඇති සම්බන්දය මොක්ක්ද "


"රජතුමනි සිගිරි අප්සරවෝ නිරුවතින් සිට අපේ රටේ සංකෘතිය කෙලෙසනවා කියා කුමන්ත්‍රන ජොදනාවක් තියෙනවා ඒක නිසා සිරියි රතනේයි සිගිරිගල සමතලා කරනවා." වංශේ පැවසුයේ මොහොතකට කලින් පිටවු අප්සරාවත් ගෙන්වුයේ මොනගිරියෙන්දැයි අසම්දෝ නොඅසම්දෝයි සිතමිනි.
 
" අනේ බොල ඇත්ත නෙන්නම් මෙක කුමන්ත්‍රනයක් ! " රජතුමා පැවසීමත් සමගම වංශේ සැනසුම් සුසුම් හෙලිය.
" එතකොට වංශේ ඔය කුමණ්ත්‍රනය මොකගෙද ? අන්තර්ජතික ප්‍රජවගෙද !"
"නැ දේවයන්වහන්ස "
 
"හරි හරි අහුවුනා දෙමළ ඩයස්පොරුවේ"
" නැ "
එහනම් " අනිවර්යෙන් අන්‍යාගමික බලවේගවලින් "
" නැ "
 
" එහෙනම් කිං පැරකුම් ප්‍රමුක දේශ+ඩො+යන්ගේද "


"නැ ඕයි"
" එහෙනම් කවුද යකෝ " රජතුමා ඇසීය.

" හිටහන් මම රතනේට කොල් එකක් දාල අහන්න " මදවේලවකින් අනතුරුව රතනෙට ගත් ඇමතුම අවසන් කල වංශේ පැවසුයේ රජවාසල පනිවිඩකරුවා විසින් රතනගේ කාරණා දක්වා කෙටි පණිවිඩයක් ගෙන එන බවය.

ඒ කෙනෙහිම රජවාසල පණිවුඩකාර බල්ලා රජතුමාගේ දෙපාමතට සැපැත් විය.


සිංහල සෞභාගය , සභ්‍යත්වය වැනසිමේ කුමණත්‍රනයට එරෙහි ජාතික සංධානය

අවුරුදු 1001 ආයුවලදන මාගේ රජතුමනි.

සිගියේ ලලනවෝ සිංහල ජාතියට අපහස කරයි.මක්නිසද යත් දඹුල්ල , අනුරාධපුර වැඩ වාසය කරන බුදුපිලිම වහන්සේලා ඉදිරියේ නිරුවති අනග නැටුම් නැටිම බොදු සංකෘතිය විනාශකරන බැවියි. මෙමගින් අපේ තරුණ ලමයින් නොමග යා හැකිය. මේ කුමණත්‍රණයේ පෙරමුණෙහි සිටින්නේ මින් පෙර කුවේර නමින් හැදින්වු සිගිරිය වාසබවන කරගත් කිං කාශ්‍යප බව හදුනාගෙන ඇත. මින් පෙර මෙවැනි උත්සහයන් හක්ගෙඩි න්‍යාය අනුව සාර්ථක ලෙස මැඩ ඇත.

ඒ වානම්


අන්තර්ජාතික අසභය වෙබ් අඩවි ප්‍රමුඛ රාජ්‍ය විරෝධි අඩවි මැඩවිම.

අලහකොන් ප්‍රමුඛ අන්තර්ජාතික බලවේග පැරදවිම.

එම නිසා මෙවරත් රටේ උන්නතිය උදේසාත් , ඔබතුමාගේ ආරක්ෂාව සදහත් , ධර්මරාජ්‍ය රක්ෂා කිරීමටත් අප පියවර ගන්නේමු.


මින් ප්‍රථම පියවර ලෙස සිගිරිගලේ බඹරු පලවා හැරිමට පියවර ගෙන ඇත්තෙමු.

ඉන්පසුව අන්තර්ජාතික ආධාර යටතේ සිගිරිය බිමට සමතලා කර ඉන් ලැබෙන කලුගල් උපයොගි කරගෙන ඔබතුමාගේ පිලිම නෙලිමට පියවර ගන්නේමු.

මීට යටහන් පහත් ,


ජාතිහිතේශි ධර්මවාදි,

රතනේ.

රටේ සභ්‍යත්වය , සාරධර්ම විනාශකරන සීගිරිය පොලවට සමතලා කරන වගනම්



වංශේ කලින්දා රැම මහරජතුමාගේ යහන යටට රිංගා ගත්තේ පසුවදා උදෙන්ම රජතුමා කකුලෙන් හෝ අන් අවයවයකින් අල්ලා ගැනිමේ තිර අදිටනකි.තම අත්ලට අසුවු රෝමවලින් තොර සුකොමල පය මහරැජිනගේ විය යුතුයැයි වටහා ගැන්මට ඔහුට මහ වේලාවක් ගත නොවීය.බෙල්ලෙන් ඇද එලියට ගනු ලැබු ඔහු දුටුවේ තමා අල්ලාගත් පය මහරැජිනගේ නොව.අන් මානවිකාවකගේ බවය.පිරිපුන් කයක් සහිත ඇය යහනේ අන්පසින් බැසු මෙහෙසිය සමග නානකාමරයට වැදුනේ ඔහුව මහරජතුමා ගේ මිට මෙලවු අතේ පසු කරමිනි.ඒ සමග ඔහුට පසක්වුයේ මහරජතුමාගේ අත්ල මතම තමාට සුලුදිය පහවී ඇති බවය.
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ







ස්තුතියි

Sunday, March 28, 2010

ලංකාව ගැන විදේශික මිතුරෙක්ගෙන් රෙකමදෝරුවක්


ලාංකියන් (ඒදා ceylon නාමයෙන් හදුන්වන සහ පාශ්වාත් නිදහස් සමයේ ) බටහිර සමාජයේ චිරාත් කාලයක් ප්‍රසිද්ධව සිටියේ අල්පෙජ්ජ( සරල ) ජිවිතයක් ගතකරන විනෝදකාමි මිත්‍රශ්‍රිලි ඒ වගේම ආඩම්බර ප්‍රෞඩ්‍ර ජනතාවක් ලෙසය.

බහුතරයක් විදේශිකයෝ ලංකාවට පැමිණුනියේ ඒ ජනතාවත් , පරාදිසයක්වන් ශ්‍රි ලංකාවේ පරිසරයත් නිසාය නමුත් සුලුතරයක් විදේශිකයෝ ලංකාවේ වර්ණ සමැති කෙල්ලේක්ගේ කොල්ලෙක්ගේ පහස බලාපොරොත්තුවෙන් නොපැමිනණවාත් නොවේ.

ඔවුන් ජර්මන් සහ ඔස්ට්‍රියානු ජාතික පෝසත් යුවලකි.අවුරුදු 60 -70 වයස් සිමාවන්හි පසුවු ඔවුන් ලංකාවට පැමිණිමට පටන් ගත්තේ අසුව දශකයේ මුල් භාගයේ සිටය.යුධ ගැටුම් මධ්‍යයේ වුවද ඔවුන් අඩුම තරමේ අවුරුද්දකට ලංකාවේ මාස 3 ක් වත් ගතකලේ සමහරුන්ට මෙන් ඔවුන්ට මුදල් සහ කාලය ප්‍රශ්නයක් නොවු බැවිනි.

නවීන පරිගණක මධ්‍යස්ථානයක් සහිත පුස්තකාලයක් සාදා දුන්නේ මේ යහපත් මිනිස්සුන්ට ඉගෙනුමයන දෙය ඉතාමත් වැදගත් නිසාය. මට මොවුන්ව මුණ ගැසුනේ මේ අවස්ථාවේය. එනම් ඔවුන් ඔවුන්ගේ පරිගණක මධ්‍යස්ථානය ගැන අන්තර්ජාලයේදි තොරතුරු හුවමාරු කරගැනීමත් සමහය.
 
කෝම නමුත් ඔවුන්ගේ සතුටට හෙනහුරා පහලවුයේ ලංකාවේ තමාගේ කියා තැනක් සැදිමට පටන්ගත් කලය.මේ ඔවුන්විසින් මට එවන ලද අවසන් ඊ මේල් ලිපියයි
 
High V,
I got your new email adress as well as your adress at the university. Thanks. Hope you are doing well and that you still like your studies.
Concernig our stay in Sri Lanka, we will come by the end of april or early may, and would be happy to invite you and your father, mother and sister at our home. In January we intended to invite you but we heard that you granmother died. Our sincerely condoleances.

Maybe it will be our last stay in SriLanka because we intend to sell our house and never come back to Sri Lanka. Europeans are harrassed in SriLanka by corrupted politicians and policemen, so we give up and move to Thailand or Mauritius where tourists are welcome.
Hope to see you soon.


My best regards to your father and mother.

R.
ඇත්තෙන්ම මේ ලිපිය කියවු වහාම මට සිහිකැදවුයේ මාගේ ඔලමොට්ටල වැඩක්ය ....
ඒ ප්‍රභාකරන් පරලෝ සැපැත් වු දවසය.ඕස්ට්‍රේලියාවේ පදිංචි ( ඇය එහි පදිංචියට ගියේ ඇය අවුරුදු 8 දිය එනිසා ඇය ලාංකිකයකුට වඩා ඕස්ට්‍රේලියානුවකු ලෙස හදුන්වා දිමට ඇය කැමතිය. මෙයින් ඔබට ඇගේ මානසික තත්වය වටහා ගත හැකිය. )මාගේ න්‍යති සහදොරියකු සහ ඇගේ ඕස්ට්‍රේලියානු මිතුරියන් , ලංකාවේ සිටින අනෙක් න්‍යති සහෝදරයන් සමග සෙට් වුණ විටකය.
 
 අවස්ථාවේදි ඇය ප්‍රකාශ කලේ ලංකාවේ සිටින සමහර මිනිසුන් යනු ම්ලෙජ්ජයන් බවත් මිනිස්සුන් ඉතාමත් කපටි බවත්ය. ඒ සමග ඇය සමග උරණ වු අපි නොයකුත් තර්ක ගෙන හැර පා අපේ රට බේරාගත්තත් ඇගේ මිතුරන් සිනාවුයේ අපි වැරද්දක් කර මවගෙන් එම දඩුවම්විදිමට අකමැතිව බොරුකියනා ළදරුවන් ලෙසය.


ඇත්තෙන්ම මෙයද ලංකාවේන් පිට අපට දක්වන ආකල්පය ?
 
ඔබගේ අදහස් උදහස් සාදරයෙන් පිලිගනිමි.

Friday, March 26, 2010

අලහකොන්(AKA Akon) වෙත ලියමි


අලහකොන් ,

ඉතින් කොහොමද සැප දුක් ?අපිනම් සුපුරුදු පරිදි අලයක් තම්බාගෙන කා වැඩක් බලගෙන ඉන්නවා.ඉතින් ඉතින් කොමද ඔබතුමාගේ ලංකා ගමන ? මම මේ ලියන්න හිතුවේ ඔබගේ වීසා අවසර දුන්නේ නැති වුණත් අපේ ලංකාව ගැන අහිතක් හිතන්න හොද නැති නිසයි.

ලංකාව කියන්නේ මුතු ඇටයක් විතර චුට්ටන් රටක් අපේ සුනිල් පෙරේරා උන්නැහේ කියුවා වගේ අපේ රට ඔබලගේ බටහිර රටවලට වඩා සැහෙන්න දියුණුය.කොටින්ම ඔබලාට අවශ්‍ය ආධාර ලාබා දෙන්නේත් අපිනේ.

ලක්වැසියෝ වනහි ඉතාමත් හික්වීමක් තියෙන ජාතියක්.කොටින්ම මේ ලගදි ප්‍රභාකරන් උන්නැහෙටත් අපේ වුන් හික්වෙන හැටි කියලා දුන්නා.විශ්වාෂ කරන්න ඕන් ඊට පස්සේ වචනයක්වත් කතා කලේ නැ ඒකා.
ඊට අමතරව අපේ රටේ ඔබෙ රටේ වගේ පුවත්පත් කතුවරයන්ට අම්බානේකට නෙලන්නෙවත් , අන්තිමටම හික්මවන්නේවත් නැ.මිනිසුන්ගේ අදහස් ප්‍රකශ කිරීමේ අයිතිය මේහේ උපරිමයි.

කොටින්ම කියනවානම් නිදහස්මත ප්‍රකාශකරන්නන්ව උස්සන් ගිහින් හොදටම සලකනවා. එතකොට නොමිලේ දිව්‍ය ලොකේ සුපොගබෝගී සවාරියක් යවනවා. හැබැයි ගිය කට්ටියම අකමැත්තෙන් උණත් එහේ නතර වුනා මොකද සක්‍ර දෙවියෝ ඒ ගොල්ලන්ගේ සේවය ලංකාවට වඩා එහෙට අවශයි කියන හින්දා.

ඔහේ වගේ නෙමේ මෙහේ සාරධර්ම සුරකීම අන්තිම හොදයි.මිනිස්සු සැහෙන්න හොදට සාරධර්ම සුරකිනවා. කොටින්ම කියනවානම් මේහේ දෙවුන්දර තුඩුවේ ඉදන් පෙදුරු තුඩුව දක්වා ඕනැම ගැහැණියකට රත්තරන් ගොනියක් අරන් යන්න පුලුවන්.මිනිස්සු සලකන විදිය කියුවොත් අපේ මිනිස්සු අර ගැනු කෙනාට ලේසි වෙන්න රත්තර්න් ගොනියත් අරන් රස්නේ වැඩි හින්දා ඇදුම් ටිකත් ගලවලා තමා අර ගැනු කෙනා යවන්නේ. බලන්නකෝ ඔයී ඔය ගොල්ලන්ගේ රටවල් වගෙද අපේ එවා මාරයි නේද ?

අපේ රටේ ආගම්වලට මාර විදියට ගරු කරනවා එකනේ ඔයාට ඔය ප්‍රශ්ණ උනේ.මොනව උනත් ඉතින් ප්‍රගිතිස්‍රිලි අපේ ජනතාව හැමොටම සමාව දෙනවා.

හැබැයි ඉතින් මටත් වඩා හොදට විස්තර අපේ ෂාරුක් අයියා කියයි.මිනිහට අපේ කට්ටිය කොච්චර කැමතිද කියනවානම් සැරයක් ගෙදර අරන් යන්න බෝම්බ දෙකක්ම පාර්සල් කරලා දුන්නා. පොඩ්ඩක් කොල් කරලා බලන්න.නම්බරේ අපේ මහ රජතුමාගෙන ඉල්ල ගන්න.
 
මම ඉතින් මේ ගැන තව ටිකක් විස්තර වෙනත් ලිපියකින් ලියන්නම්.
ලොකේ උතුම් රට ලංකාවයි සිරි ලංකාවයි !


මීට
V

Saturday, March 20, 2010

කාලෙකට පස්සේ

කාලෙකට පස්සේ තමා බ්ලොග් එකේ ලියන්නේ.මේ දවස්වල කැම්පස් එක ප්‍රොජෙක්ට් සබ්මිසන් තිබ්බා.ඉතින් මාර කට්ටක් කැවේ.තාමත් අමාරුයි.එත් ඉතින් මොනවා කරන්නද ? බැද ගත්තනම් බේරේ ගහන්නත් එපැයි.

ඉතින් මේ ගමන්ම මට ලියන්න හිතුනා. මට මගේ යාලුවන්(සම හරක්), එහෙම නැත්නම් වෙන කට්ටිය මුණට නොකිව්වත් වටින් ගොඩින් අගවන කාරණයක් ගැන.

මම යන්නේ සල්ලි ගෙවලා ඉගෙන ගන්න තැනකට , ඉතින් එකින් කියන්නේ නැ මම සල්ලි කාරයෙක් කියලා එහෙම , මමත් ගමේ ඉස්කොලෙට ගිය ගමේ කොල්ලෙක් කැම්පස් යන්න බැරි උන හින්දා යන්තම් ලොන් එකක් ගහලා මේකට පැන්නා. ඉතින් මම කියපු යාලුවෝ(මමත් එක්ක දැන් ඉගෙන ගන්න කට්ටිය නෙමේ ) හිතන් ඉන්නේ මම සල්ලි ගෙවලා ඉන්න නිසා උපාධිය නිකම් අහසින් ගෙදරටම වැඩම කරනවා කියලා.ඇත්තෙන්ම ඒ ගොල්ලෝ හුග දෙනක් පෞද්ගලික විශ්වවිද්‍යාවල ඉගෙන ගන්න අපේ මහන්සිය සැහෙන්න අවතක්සේරු කරනවා.සමහරක් වෙලාවට හොම්බට දෙකක් අනින්න හිතෙනවා කියන කතාවලට.

ඇත්තෙන්ම සමහරක් වේලවට අපි රාජය අංශයේ ඉගෙන ගන්න අයට වඩා කටු කනවා.අපිට තියෙන්න සීමිත සම්පත් ( ද්‍රවමය වගේම දැනුම ). අනික පෞද්ගලික අංශයේ හුගක් වෙලාවට උපාධි ප්‍රදාන ආයතන වෙන රටක ඉතින් ඒ රටවල් අපේ වගේ නෙමේ හුගක් වෙලාවට දෙන දෙය ගුණාත්මකව බලනවා. ඉතින් අපේ සුලු වැරද්දක්වුනොත් අපි ඉවරයි.
 
තව දෙයක් , ඇත්තෙන්ම මම සැහෙන්න සතුටුයි මගේ යලුවෝ ගැන විශේෂයෙන්ම අපේ එකිනෙකාට උදව් කරගන්නා විදිය. ඇත්තෙන්ම මම මේ දවස්වල ප්‍රොජෙක්ට් ටික ගොඩ දාගත්තේ ඒ ගොලන්ගේ උදව්වලින්.

නම් වශයෙන් නොකිව්වත් ඒ උදව්වලට බොහොම ස්තුතියි.ඒ ගැන මම අමතක කරන්නේ නැ.